Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 7, 2012
Image Size
409 KB
Resolution
792×1584
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
42,200 (10 today)
Favourites
1,585 (who?)
Comments
111
Downloads
55
×
Echoes of the Past by blindbandit5 Echoes of the Past by blindbandit5
Reblog on tumblr >> [link]

This would be the most powerful and meaningful parallel of all.


More Avatar stuff >> [link]

More comics >> [link]


Korra (c) Brychael
Art (c) Me
Add a Comment:
 
:iconmonstercat1425:
monstercat1425 Featured By Owner Dec 31, 2014  Hobbyist Digital Artist
AANG SPIRIT IS WITH HERRRR!!
Reply
:iconthewatcherofworlds:
TheWatcherofWorlds Featured By Owner Oct 16, 2014
the idea is planted....
Reply
:iconavatarluver123:
avatarluver123 Featured By Owner Feb 18, 2014  Hobbyist General Artist
aang still lives on

Reply
:iconoceanrose101:
OceanRose101 Featured By Owner Dec 12, 2013  Hobbyist Artist
haha~! So funny~!
Reply
:iconwatericicle12:
WaterIcicle12 Featured By Owner Oct 26, 2013  Hobbyist General Artist
Good Job!!!
Reply
:iconangelfabeth:
angelfabeth Featured By Owner Oct 2, 2013  Hobbyist Writer
Omg yes!!!
Reply
:iconavatarkorrra:
AVatarKorrra Featured By Owner Jul 14, 2013  Student Filmographer
Oh Aang!
Reply
:iconcamphbhogwartsfan:
campHBHogwartsfan Featured By Owner Jul 9, 2013  Hobbyist
hehe
Reply
:iconbloodyroses96:
bloodyroses96 Featured By Owner Jul 1, 2013  Hobbyist Writer
I could see her saying that when she meets Zuko.
Reply
:iconwolfsoul36:
Wolfsoul36 Featured By Owner Jun 27, 2013  Hobbyist Artist
LOL!.......memories..... :D
xD Great Job!
Reply
:iconjenny8239:
Jenny8239 Featured By Owner May 11, 2013  Student Digital Artist
hehehehe lol
Reply
:iconawesomenesokatu:
Awesomenesokatu Featured By Owner Mar 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You said it because you can Korra.
Reply
:iconfiercediety1987:
fiercediety1987 Featured By Owner Feb 24, 2013
Lol
Reply
:iconkatniss-hp-twilight:
Katniss-HP-Twilight Featured By Owner Feb 3, 2013
hahaha Aang is shooting Korra with weird Avatar min-control beams from the Spirit World!~
Reply
:iconmoonyhowls:
MoonyHowls Featured By Owner Jan 13, 2013   Traditional Artist
BAHAHAHAH LOVE IT

~in heaven~

Aang: *tear* I've taught you so well.

Sokka: Ohohohoh NEXT GET HER TO SAY SPARKY-SPARKY BOOM MAN!

Katara: *facepalm* whywhywhywhy
Reply
:iconkatniss-hp-twilight:
Katniss-HP-Twilight Featured By Owner Feb 3, 2013
oh my gods yes!!
Reply
:iconmoonyhowls:
MoonyHowls Featured By Owner Feb 3, 2013   Traditional Artist
Heh *rubs back of head awkwardly*
Reply
:iconkatniss-hp-twilight:
Katniss-HP-Twilight Featured By Owner Feb 4, 2013
sorry if I made you uncomfortable XD I just thought that was perfect and a totally imaginable scene.
Reply
:iconmoonyhowls:
MoonyHowls Featured By Owner Feb 4, 2013   Traditional Artist
Oh nah I wasn't uncomfortable. I was just taking the compliment in an awkward anime way *smiles*
Reply
:iconkatniss-hp-twilight:
Katniss-HP-Twilight Featured By Owner Feb 5, 2013
oh >< I've really only just begun in the obsessive world of anime. I only know what I do by now because of my friend lol. except for Avatar, Soul Eater is really the only anime I've watched, and Avatar was American so idk if it counts or not~ but it's still the best so i dont care XD
Reply
:iconmoonyhowls:
MoonyHowls Featured By Owner Feb 5, 2013   Traditional Artist
Ohhhh what is Soul Eater about? And you should definitely watch the animes Black Butler, Bleach and Vampire Knight. They seem like your kinda style and they are FANTASTIC.
Reply
:iconkatniss-hp-twilight:
Katniss-HP-Twilight Featured By Owner Feb 5, 2013
um I am not sure how to explain Soul Eater :XD: okay. um. It's about these kids who go to the DWMA (Death Weapon Meister Academy). There, they're trained to defeat the Kishin, these demon-ish thingys i guess. And Lord Death is the Headmaster (he is like the funniest thing ever, i swear) and in the third episode it's revealed he has a SON! oh mai gawds his son <3 Death the Kid. everyone just calls him Kid. he's so adorable. he's OCD and obsessed with symmetry. um, I ship him with Soul lol. Soul is this white-haired weapon. He's a person who can turn into a scythe, a weapon, and Maka is his Meister, or wielder. ugh he's just so cute too >> um. BlackStar is this blue-haired guy, obsessed with himself XD but it's okay because he has a troubled past and he's fricking hilarious. Excalibur is annoying as heck. oh, just wait until you see him XD ugh there's so much to say about it >< just watch it and then I can fangirl properly without giving everything away.
Reply
(1 Reply)
:iconkalulushi:
kalulushi Featured By Owner Dec 31, 2012
Haaaaaa! genius! XD
Reply
:iconawesomesaucical:
Awesomesaucical Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist General Artist
Laughing! So! Hard! Can't! Breathe!
Reply
:iconalsationlover07:
AlsationLover07 Featured By Owner Dec 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:dummy:
Reply
:iconalsationlover07:
AlsationLover07 Featured By Owner Dec 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOL! XD :D
Reply
:icondragonbloodedsilver:
DragonBloodedSilver Featured By Owner Dec 9, 2012
Aww that makes me miss Aang. Although he's only an internet click away... Still, FLAMEO! :boogie:
Reply
:iconmangasockattack:
mangasockattack Featured By Owner Dec 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
*snort* Great idea, nice execution~
Reply
:iconthis-is-a-paradox:
this-is-a-paradox Featured By Owner Dec 8, 2012  Student Artist
Hahahahah!! I get it. : )
Reply
:iconkataang22nina:
kataang22nina Featured By Owner Oct 16, 2012
this made me crack up :DD
Reply
:iconpuccafan762:
puccafan762 Featured By Owner Oct 3, 2012  Student Artist
:iconaangplz: :iconsaysplz: Flameo hotman!
Reply
:iconstealthyninja664:
stealthyninja664 Featured By Owner Oct 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
Lol I think its the Aang disease
Aang: what its a decent nickname?
Reply
:iconevilvscactusjuice:
EvilVSCactusJuice Featured By Owner Sep 16, 2012  Hobbyist General Artist
*inside Korra's head*
Aang: Saaay it...
Korra: WTF?
Aang: Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ittt...
Korra: F-fl-flame...
Aang: SAY IT!!!
Korra: *outloud* FLAMEO HOTMAN! :dummy:
Aang: *Misson accomplished*
Reply
:iconalsationlover07:
AlsationLover07 Featured By Owner Dec 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOL!!!!!
Reply
:iconavidfreakazoidfan:
avidfreakazoidfan Featured By Owner Sep 5, 2012  Hobbyist Traditional Artist
This is perfect. Absolutely perfect! :love:
Reply
:iconfreecalippo:
FreeCalippo Featured By Owner Sep 2, 2012
this is just beautiful. i died
Reply
:iconchaney444:
chaney444 Featured By Owner Aug 21, 2012
flameo! awesome comic!!!!!!!!!!
Reply
:iconturkeyhead987:
Turkeyhead987 Featured By Owner Aug 16, 2012  Student
Oh gosh. I just died of laughter. :rofl: I would pay to see that happen in the series!
Reply
:iconlloya012:
lloya012 Featured By Owner Aug 9, 2012
xD
Reply
:icongymnasttoph:
GymnastToph Featured By Owner Aug 7, 2012
lol
Reply
:iconvoodoodolliee:
VooDooDolliee Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist General Artist
i say that all the time XD
Reply
:iconlinaevange:
Linaevange Featured By Owner Aug 1, 2012
I would die happy if she said that in the series.
Reply
:iconsaraerose:
saraerose Featured By Owner Jul 22, 2012  Hobbyist
I read the first panel in Aang's voice :'D
Reply
:iconalura-the-sage:
Alura-the-Sage Featured By Owner Jul 31, 2012  Hobbyist Writer
Yeah, I think we all did that too. XD
Reply
:iconshannarochanx:
ShannaroChanX Featured By Owner Jul 21, 2012
Lol now just imagine if something like this happens when she's with Mako
Reply
:iconst3rs:
ST3RS Featured By Owner Jul 21, 2012  Hobbyist General Artist
omg hilarious :D
Reply
:iconryrare:
Ryrare Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist General Artist
aww ..... YEAH
Reply
:iconmajesticstallion:
MajesticStallion Featured By Owner Jul 16, 2012
I love how I got the joke xD This just made my day!!
Reply
:iconnami15:
Nami15 Featured By Owner Jul 16, 2012  Hobbyist General Artist
I would die if they put that in there! Seriously!
Reply
:iconvanishingstarlight:
VanishingStarlight Featured By Owner Jul 15, 2012  Hobbyist Writer
XD Korra, you remind us of our long gone Aang. -claps- Flameo hotman, flameo. XD
Reply
Add a Comment: